
Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego? Jeśli tak, to książka właśnie dla Ciebie.
Książka niezwykła - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.
Teraz swoim doświadczeniem podzieliłem się z Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich wypraw.
Monika Witkowska
Podróżniczka
Pasja i chęć realizowania marzeń to jedno, ale bez funduszy pewnych rzeczy zrobić się nie da. Dobrze, że znalazł się ktoś, kto zechciał podzielić się swoją wiedzą, jak skutecznie szukać partnerów i sponsorów wypraw. Takiej książki jak ta w Polsce chyba jeszcze nie było. Jest w niej trochę o górach (zdobywanych przez autora szczytach, m.in. o Koronie Ziemi), ale najcenniejsze są wskazówki, jak pozyskiwać biznesowych i medialnych kontrahentów. Ja akurat słabo sobie z tym radzę, tak więc dla mnie to lektura cenna i obowiązkowa!
Krzysztof Wielicki
Himalaista
Podróże i biznes mają wiele wspólnego — ta książka pokazuje, jak tę relację odkryć. Jeśli szukacie inspiracji do negocjacji z potencjalnymi sponsorami, koniecznie zajrzyjcie do tej publikacji. Michał będzie Waszym przewodnikiem po świecie łączenia śmiałych pomysłów wyprawowych z markami.
Marek Kamiński
Polarnik
Książka Michała to niezwykła podróż przez meandry świata sponsoringu oraz śmiałych projektów ekspedycyjnych. Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak zainteresować marki swoimi wyprawami.