top of page
FB_post_beprw1_bez_projWypr.jpg

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego? Jeśli tak, to  książka właśnie dla Ciebie.

 

Książka niezwykła - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

 

Teraz swoim doświadczeniem podzieliłem się z Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich wypraw. 

Monika Witkowska

Podróżniczka

Pasja i chęć realizowania marzeń to jedno, ale bez funduszy pewnych rzeczy zrobić się nie da. Dobrze, że znalazł się ktoś, kto zechciał podzielić się swoją wiedzą, jak skutecznie szukać partnerów i sponsorów wypraw. Takiej książki jak ta w Polsce chyba jeszcze nie było. Jest w niej trochę o górach (zdobywanych przez autora szczytach, m.in. o Koronie Ziemi), ale najcenniejsze są wskazówki, jak pozyskiwać biznesowych i medialnych kontrahentów. Ja akurat słabo sobie z tym radzę, tak więc dla mnie to lektura cenna i obowiązkowa!

Krzysztof Wielicki

Himalaista

Podróże i biznes mają wiele wspólnego — ta książka pokazuje, jak tę relację odkryć. Jeśli szukacie inspiracji do negocjacji z potencjalnymi sponsorami, koniecznie zajrzyjcie do tej publikacji. Michał będzie Waszym przewodnikiem po świecie łączenia śmiałych pomysłów wyprawowych z markami.

Marek Kamiński

Polarnik 

Książka Michała to niezwykła podróż przez meandry świata sponsoringu oraz śmiałych projektów ekspedycyjnych. Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak zainteresować marki swoimi wyprawami.

bottom of page